Nyheter

Utvärdering av chatt-tjänst

2016-01-15

Under denna vecka kommer vi testköra en chatt-tjänst på vår hemsida där ni kan chatta direkt med vår supportpersonal. Här kan man ställa frågor till oss om objekt, budgivning eller annat man undrar om, och be om hjälp om man har problem t ex med att registrera sig eller logga in. Chatten är öppen under normal arbetstid, lunchstängt mellan 12-13. Är chatten stängd kan man lämna ett meddelande istället så försöker vi återkomma så snart vi kan. Detta är ett pågående projekt för att förbättra vår kundservice och göra oss mer lättillgängliga.

Det kommer självklart fortfarande gå att ta kontakt med oss via mejl och telefon precis som vanligt. Chatten är tänkt som ett komplement till detta.

Efter testet kommer chatten stängas ner och vi kommer utvärdera hur det hela gick och besluta om vi ska fortsätta eller ej.

Chatten är tillgängliga via "Chatta med oss"-knappen på höger sida på hemsidan.